fredag 15 augusti 2014

Tjock-chock

Efter en hel sommar i tunna, sköna klänningar och slitna shorts skulle jag idag hoppa i ett par smala jeans jag inte haft på ett tag, och fick en smärre chock när byxorna knappt gick att knäppa.

ÄNTLIGEN!

Under graviditeten gick jag bara upp ca 10 kg, som förövrigt försvann två veckor efter förlossningen, därefter har jag bara gått ner. Rumpan har mer eller mindre gått upp i rök, och morsan har vart på mig stup i kvarten om att jag måste äta mer. Men det har inte hjälpt! Elias har snott allt jag stoppat i mig, vilket iofs ju är bra för han har ökat i vikt väldigt bra. 
Men nu när jag slutat amma har kroppen äntligen börjat ta till sig av det jag äter. Yay! Dax o börja träna nu då så man får tillbaks formerna :)

Ännu ett par upp till vinden...
I 7e månaden 




1 kommentar:

  1. Älskar din inställning Anna! Kan inte heller ha mina gamla kläder sen ett år tillbaka utan men är inte lite positiv… ;)

    SvaraRadera