fredag 15 augusti 2014

Serier

Jag tittar väldigt sällan serier, vi tittar knappt på tv alls här hemma (har inte ens någon tv-antenn). 
Kan nog räkna antal serier jag följt någonsin på mina fingrar, men när jag väl gör det, då är slaviskt som nu. Av en händelse (regn...) hittade jag ett avsnitt ur en amerikansk ungdomsserie på SVT play, flight 29 down. Den bygger på samma koncept som lost, fast är barntillåten så att säga. På Play hade dom inte de första avsnitten så jag har streamat från youtube, vilken uppfinning btw! :) Så på tre dagar har jag tagit mig igenom 3 säsonger, kan väl lugnt säga att jag fastnade, och man kan ju undra vad jag sysslat med förutom att kolla på tv...

Nu var den slut iaf, och jag tyckte den var bra! För mig som är lite känslig för när folk har ihjäl varann på väldigt övertydliga sätt är det skönt att veta att man inte behöver ha kudden nära till hands för att täcka för ansiktet... 
Marcus har fått stå ut med o kolla på "barnprogram" de senaste kvällarna, mot lite kli i nacken. Men nu får vi nog ge oss ut i verkliga livet igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar