onsdag 27 augusti 2014

Härlig skogsluft

Idag har jag, Elias och vovvarna varit i frillet hos mamma. Tog en tur till inåt land där vi har vårt svampställe. Har åkt dit varje höst i 3 år nu, hittar alltid oroligt mycket kantareller där. Det är roligt att ha ett säkert kort där man alltid vet att man kommer få ihop iallafall lite grann. 
Gick och bar Elias i bärsele på magen hela tiden vi var ute (ca 1,5 timmar) och det var väl inte optimalt för ryggen, men Elias tyckte det var jätteroligt. 
När jag gick runt där i skogen for tankarna tillbaks till förra hösten, då jag gick runt på samma plats men så höggravid att jag knappt kunde böja mig ner, det måste vart nästan exakt ett år sen. 



I morse blev jag föresten klar med en ny topp, det är jättekul att äntligen börja sy och pilla igen. Har saknat min kreativa sida!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar