lördag 30 augusti 2014

Tjejkväll på stan

Det blev en supertrevlig kväll igår! Vi började med ett glas på det lilla boutiquehotellet Dorsia, ett av mina favorithak. Älskar stämningen där med den franska stilen på inredningen, de fantastiskt goda vinerna och den utmärkta servicen.  

Sedan gick jag och Bea vidare till Hello Monkey, där vi mötte upp fyra av hennes vänninor.
Hello monkey är en asiatisk restaurang som jag gått förbi tusentals gånger men aldrig ens reflekterat över. 
Jag och Bea beställde in två olika combos inehållande sashimi, vårrullar, karrésallad, gyozas och wontonknyten.
Det var gott! Kanske inte något jag kommer återbesöka, men helt okej asiatisk mat!




Idag blir det lite pill i trädgården, ska inhandla lite vårlökar och perenner till rabatterna, sen är jag och Elias bjudna på fika hos en av mina äldsta vänner. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar