onsdag 9 juli 2014

God morgon!


Det var min tur att ta morgonpasset idag. Marcus lät mig sova ut igår så jag tyckte han kunde få göra det idag. Jag o Elias har precis tryckt i oss varsin stor portion havregrynsgröt, o nu sitter jag o väntar på att Nyhetsmorgon ska börja och googlar lite badrumsinspiration för eventuell renovering. Som det är idag är det väldigt dåligt planerat och känns mer som en flygplanstoalett där man mot bättre vetande även klämt in en tvättmaskin...


Elias kryper runt o ska pilla på ALLT.
Jag förundras av hans nyfikenhet och upptäckarlust, men kanske mest av allt hur otroligt mycket dom små liven lär sig på så kort tid. Kan inte få nog av att skryta för vänner och annat löst folk, om att han på bara de två sista veckorna lärt sig sätta sig upp, krypa i 180, ställa sig upp och gå själv med sin gåvagn (babblar en massa gör han också). Samtidigt så tycker jag att det går alldeles för fort. Det känns ibland som att det var igår vi låg på BB och knappt kunde ta till oss att han var vår.
Förstår nu varför folk säger att åren flyger fram och att man måste ta vara på varje sekund!



Förresten så såg vi The Illusionist igår, förstår inte hur jag kunnat missa den, men bra var den iaf. Hade inte förutsett tvisten på slutet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar