torsdag 17 juli 2014

Circus på turné

Circus Schönberg är ute och flänger igen. Kör en gammal klassiker (för min del iaf) idag och cyklar rådasjön runt. Eller jag och Elias på cykel, med Affe i släptåg. Marcus blir dragen på longboarden av Miro. Jag måste säga att jag är mäkta impad av båda! Miro som orkar dra, utan att bli trött (tolkningsfråga visserlige, han är nog rätt trött i kroppen vid det här laget, men inte i skallen) och Marcus som står kvar även i de brantaste backarna när det går i typ 110km/h..

Nu har vi precis tagit paus vid en strand och käkat lunch. Köpte med grillad kyckling och lite annat gött i mölnlycke. Killarna vilar en stund och jag o Miro har badat tassarna. Synd att det inte är så varmt idag för annars hade jag tagit ett dopp nu.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar