måndag 14 juli 2014

Buspojkar

Det blev en lite längre morgonpromenad idag. Tyckte hundarna förtjänade det eftersom det inte blev så långt igår pga regnet. Tog min favoritslinga som går i en rätt gömd dal, i början av Mölndalsån. Det är perfekt att låta hundarna springa av sig där för det är sällan man möter folk. 
Men självklart gjorde vi det idag! Och till råga på allt stans snyggaste retriever-tik. Klart att mina pojkar inte kunde hålla sig i skinnet då.. Husse tyckte inte det gjorde någonting att hans hund blev överkörd av två kåta småpojkar, men jag skäms varenda gång dom totalignorerar vad jag säger. Dom fick sig en sniff iaf så jag tror deras dag är gjord nu :)


Nu har sjusovarna (sambo och barn) precis vaknat från tuppluren så vi ska ta tag i o bygga ett matbord till uteplatsen. Får besök av bästis Åsa och hennes Dan idag. Det vankas lång-rökt på grillen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar