söndag 26 oktober 2014

Shoppingsöndag

Klockan är halv nio och jag ligger nerbäddad för natten. The story of my life just nu. Visserligen är jag mycket piggare nu än för en månad sen, men fortfarande trött så att säga... Marcus spelar squash ikväll så jag har haft soffan för mig själv. Försökt kurera nackspärren och kollat på ett avsnitt av en otroligt töntig serie som heter gravid i högklackat (i brist på annat) om en tjej som driver en firma i new york för gravida överklasstjejer. Vilka problem vissa har som kommer till henne! Helt otroligt. Någon skulle ha hjälp dra ihop en grupp på ca 7-8 akademiker för att komma fram till vad hennes tredje barn skulle heta för att bli framgångsrik i livet(!).


Dagens storhandling blev till en hel shoppingrunda. Tog en sväng till Frölunda torg och kikade lite. Det resulterade i ett par galonisar, strumpor, vantar, pyjamaser, en body och en skjorta  till Elias, tryffelolja, chokladpraliner och ett par mamapants till mig. Har redan fått en liten mage, trots att vi bara är i vecka 13, med Elias syntes det knappt förrän i 6e månaden...
Jo, det blev faktiskt en sak till, en liten body till det nya knytet. Jag vet att det är att jinxa det, men jag kunde inte hålla mig :)

Nu klarar mina ögonlock knappt att hålla sig uppe längre så god natt gott folk! Hoppas ni haft en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar