onsdag 1 oktober 2014

Rekord-nattning

Vart och hämtat min ena symaskin som vart inne på service idag, äntligen kan jag sätta igång och sy igen! Fick registrerat företaget idag med så nu är det snart bara att tuta och köra. Jobbar dock forfarande med loggan som jag inte blir riktigt nöjd med...

Kvällen ha varit himla bra här hemma. Slängde ihop en görgo lasagne, tillsammans för ovanlighetens skull. 
Vi lagade alltid mat ihop förr i tiden, men med kvällsmål och läggning mm så blir det oftast så att en sköter Elias och den andra fixar käk till oss. Det är jättetråkigt tycker jag då det vart ett av våra stora gemensamma intressen, äter ihop gör vi dock alltid, vilket jag har förstått inte är alla förunnat. 
Precis innan maten var klar la jag Elias, och det var verkligen den smidigaste nattningen sedan han föddes (peppar, peppar). La honom i sängen, drog up täcket, sjöng en nattvisa och släckte lampan, så sov han! Hoppas det kan fortsätta vara så här smidigt framöver med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar