onsdag 15 oktober 2014

Modern teknik...

Jahopp. Man visste väl att dagen skulle kom någon gång. Jag har visserligen gått och intalat mig själv att Apples datorer är oförstörbara, men rent logiskt vet man ju att det inte är fallet. Nu har det alltså hänt min dator. Den har totalkapitulerat! Det hade väl inte varit någon big deal egentligen, om jag hade varit duktig och säkerhetskopierat eller bränt ut allt viktigt på cd-skivor som man gjorde förr. Men nu har jag ju inte det. Just för att jag inte trodde att detta skulle hända!
Visar det sig nu (är inne med den på MacForum för att få en diagnos) att det inte går att rädda det jag har på hårddisken, så innebär det att ALLA bilder från Elias första levnadsår, alla bilder från mina resor det senaste, alla dokument för företaget, pappas biografi mm är putts väck, gone! För alltid!
Försöker att inte stressa upp mig men det här är något av det jobbigaste på länge..
Snälla håll tummarna för mig att det går att fixa, jag lovar att alltid säkerhetskopiera i framtiden. 


1 kommentar: