söndag 14 september 2014

Valdag!

Vi väntade med att rösta till idag. Mest för att det känns lite roligare och mer spännande att rösta på själva valdagen. Vad det blev tänker jag inte berätta, mest för att jag är så trött på alla pekpinnar från folk som tycker att alla som inte röstar som dom röstar fel (och oetiskt...!?) Nu sitter jag i alla fall bänkad i soffan och väntar med spänning på resultatet. 
Det känns som att detta val är viktigare än på länge, vet inte om det bara beror på att man är äldre eller att det faktiskt är ett viktigare val. 

I övrigt har vi inte gjort så värst mycket idag. Marcus spelade squash med grabbarna nu på eftermiddagen så jag passade på o kika förbi Bea. Fikade och uppdaterade lite, båda har legat förkylda hela veckan (vilket nog kan förklara varför jag är så sjukt trött).

Imorn börjar ny vecka, har massor av inspiration och ser verkligen fram emot arbetsveckorna nu! 
Är det någon som läser som är sugen på barnkläder eller har några bra tips på vad som saknas på marknaden så kommentera gärna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar