tisdag 16 september 2014

Möte och middag

Mötet på drivhuset var jättebra!
Anette, som jag pratade med var supertrevlig och positiv. Det som är så härligt med positiva människor är att det smittar av sig. Dock skulle jag ha plitat ner mina frågor innan, för när vi satt där och snackade inspiration och registreringar och gud vet allt, så snurrade det bara i huvudet på mig. Jag fick nog bara svar på hälften av de frågor jag hade. Men tur då att dom erbjuder hur många rådgivnings-tillfällen man vill, så jag har ett nytt inbokat om tre veckor! Tills dess ska jag ha rätat ut mina egna trådar (som det är lite knutar på just nu kan jag väl erkänna...) och skrivit ned alla frågetecken.


Efter mötet mötte jag upp Marcus och åkte ut till hans mormor och morfar i Lerum, där Elias, Lena och hundarna väntade. Det blev lite födelsedagsmiddag och prinsesstårta innan vi åkte hemåt. Hela familjen är rätt slut ikväll vill jag lova. Elias somnade på två minuter efter jag lagt honom, och mina ögonlock är rätt tunga dom med... Hörs imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar