tisdag 9 september 2014

Namnförslag

Idag hade jag ett möte inbokat på drivhuset för rådgivning, men på grund av min nedrans förkylning fick jag boka om det till nästa vecka. 
Så nu ligger jag härhemma under täcket och hjärnan går på högvarv men kroppen har ingen ork att göra någonting. Tur att jag än så länge mest är på idéstadiet och har mycket att pyssla med där. 
Just nu funderar jag över namn till barnklädeskollektionen. Damkläderna går ju under mitt urgamla namn Anasch, men behöver något mer barnsligt till småttingarna. Förslagen just nu är Lasse liten (min pappa hette Lasse), Schönis kids (av Schönberg) eller LillAnna (från Anna såklart).

Rösta gärna på det förslag ni tycker bäst om! Kommentera eller klicka i enkäten till höger i web-versionen av bloggen.

2 kommentarer:

  1. Har ingen dator men Dan och jag röstar på Lasse liten :)

    SvaraRadera
  2. Hej Anna! Jag håller med Åsa! :)

    SvaraRadera