tisdag 16 september 2014

Idag är ingen vanlig dag...

...för det är Marcus födelsedag!
Grattis till min älskling som fyller 26 idag (men inte vill låtsas om det..).

Ska strax in och köpa en present till honom i alla fall, lite måste man ju få fira =)
Han själv gör det genom att jobba heldag på kontoret och därför kom Elias farmor hit i morse för att passa honom. Jag har ju rådgivningsmöte på drivhuset idag och innan dess skulle jag försöka arbeta undan lite saker jag inte fick gjort förra veckan p.g.a förkylningen.

Fick min första beställning på barnkläder idag så jag är jätteglad! Har ju inte ens registrerat bolag än, så det känns fantastiskt. I morgon ska jag sätta mig och fixa till en pyjamas och mössa till en liten pojk i Elias ålder.
Dock gjorde detta att jag fick lite eld i baken när det kommer till alla småsaker runtomkring, jag måste först och främst färdigställa min logga, hitta ett bra företag att väva lappar till kläderna och arrangera en ordentlig hemsida med webshop, vilket innebär att bloggen troligtvis kommer att flytta inom en snar framtid.

1 kommentar: