onsdag 24 september 2014

Uppdatering

Den här veckan har varit lite av ett virr-varr. Först och främst har den innehållit inte mindre än tre födelsedagar, Marcus fyllde 26 i tisdags, mamma 58 i onsdags och Marcus mormor 81 lördags.
I fredags var Jonas över och hjälpte mig med den blivande webbshoppen. På eftermiddagen fick jag snällt åka in akut med en av mina symaskiner som havererade, vilket gör att det inte blir någon som helst klädproduktion under närmsta veckan.
På kvällen kom Mattias och Bea över och vi mös till det lite med grillade högrevsburgare, det var antagligen sista grillningen för i år och det var verkligen en underbar kväll som avslutades i soffan framför brasan.

Söndagen spenderades hos mamma, med pizza till lunch och en långtur i skogen. Fick plockat en sisådär två liter kantareller och en för mig helt ny svamp som kallas taggsvamp, vilken tydligen ska vara jättegod enligt mamma, vi har inte vågat prova än....

Denna veckan har börjat rätt segt. Marcus och jag har bråkat en hel del och det tär så på mig att jag har svårt att sköta det jag ska. Men nu är vi tillbaks på banan igen och imorn åker jag till Borås för lite inspirationsinhämtning på deras textilmässa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar