torsdag 6 november 2014

Lasse Liten

Hej vad det rullar på, det är knappt så jag hänger med själv.

Igår satt jag och Jonas mer eller mindre hela eftermiddagen och jobbade med webbshoppen. Det är så mycket som ska fixas som man inte tänkt på tidigare, som fraktmöjligheter (och kostnader) returpolicy, köpevillkor mm. Nu känner jag i alla fall att jag landat lite i det. Det mesta är klart, och jag har koll (tror jag). Nu är det bara beskrivningarna om plaggen som ska finslipas och få till bättre bilder, sen är den good to go! Sjävklart syr jag ju varje dag också, så utbudet fylls ju på efter hand med... Men i slutet av november (kommer ett exakt datum närmare) kommer webbshoppen att lanseras! Gud vad jag ser fram emot det, med lite skräckblandad förtjusning såklart, men ändå!

Första paketet har gått iväg nu i alla fall. En liten födelsepresent till min bonussyster som fick en dotter för ca en månad sen. Jag hoppas att dom tycker om det =)

Här kommer lite smakprov på vad som kommer att finnas i shoppen. Välkomna in när den öppnar!

Tisha i gräddvitt

knytmössa


Supermysiga pyjamasbrallor

(bebis ingår ej)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar