torsdag 9 juli 2009

Ödestrand

Mar lite battre idag. Har nog fatt sova ut tillrackligt nu antar jag…
Tog moppen till patong igar kvall o gick pa bio, sag Ice Age 3. Jaklar va rolig den va!
Fick oss en harlig sightseeingtur innan ocksa. Skulle kaka middag nanstans, men hittade inget stalle me okej priser sa vi bestamde oss for o ta vart favoritstalle I Surin, som nar vi kom fram visade sig vara stangt… Med inte mkt mer an 20 min kvar till filmen fick det bli nudlar pa 7/11.

Idag ska vi dra upp till Nationalparken langst upp pa on. Jag hoppas pa o fa komma upp lite i bergen med. Naturen har ar maktig, men det ar latt att missa det nar man ar fast bland cafeer och shoppingcenter nere i stan. Tror att manga gar igenom hela sin vistelse har och tror att det ar det enda som finns. GoGo barer och packade sandstrander.
Konstigt nog bryr sig inte mang om att titta runt hornet. Vara lite nyfikna pa vad som kan finnas bortom det..

Blir nog lunch pa reggae bar senare. En jattemysig bar pa en nastan helt ode strand vid bangtao (stranden vi surfat pa). Va dar for ett par dagar sen med Randy. Skulle eg bara dit o titta men blev kvar i 3 timmar. Svart o slita sig fran ett sa vackert stalle. Agaren ar lite knepig, men jag antar att det ar oundvikligt nar man sitter ensam pa en strand dagarna i anda med ca en kund varannan dag.

Bantao beach

Åsa och jag med barägaren på Reggae Bar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar